Reklamacje
Prawo do reklamacji towaru niezgodnego z umową
Produkty BlankWall nie są objęte dodatkową gwarancją producenta, ale jako sprzedawca odpowiadamy w sposób przewidziany przez prawo za ich zgodność z umową.
Składając reklamację, masz obowiązek udostępnić nam towar podlegający naprawie lub wymianie. Odbierzemy go od Ciebie na nasz koszt, poniesiemy także koszty jego naprawy lub wymiany.
Reklamacje możesz składać w dowolnej formie, w tym między innymi:
- drogą korespondencyjną, pod adresem OMC Sidereal sp. z o.o.:
ul. Iwonicka 21, 02-924 Warszawa, Polska - drogą elektroniczną, pod adresem e-mail: pomoc@blankwall.pl.
Możesz w tym celu skorzystać z przygotowanego przez nas formularza reklamacji, który jest dostępny do pobrania pod tym linkiem.
Udzielimy odpowiedzi na złożoną przez Ciebie reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, przekazując Ci ją na papierze lub innym trwałym nośniku (na przykład w formie wiadomości e-mail).
Możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, na przykład poprzez złożenie skargi za pośrednictwem europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR) dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr.