Pomiń, aby wyświetlić treść

Regulamin BlankWall

Kliknij tutaj, aby otworzyć Regulamin w formacie PDF

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO BLANKWALL.PL („REGULAMIN”)


I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin określa szczegóły funkcjonowania oraz zasady korzystania ze sklepu internetowego BlankWall dostępnego pod adresem internetowym www.blankwall.pl („Sklep”), w tym w szczególności odnoszące się do składania zamówień, dokonywania płatności, realizowania dostaw, a także dokonywania zwrotów i reklamacji.

2. Wybrane postanowienia Regulaminu odnoszą się do konsumentów lub przedsiębiorców na prawach konsumenta, to jest osób fizycznych dokonujących w  Sklepie zakupów niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową, a także przedsiębiorców na prawach konsumenta zawierających umowy sprzedaży bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści umów sprzedaży wynika, że nie posiadają one dla tych przedsiębiorców zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej („Konsumenci”).

3. Sprzedaż w Sklepie prowadzi OMC Sidereal spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, 02-924 Warszawa, ul. Iwonicka 21, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001078431, NIP: 5214051227, REGON: 527344540 („Sprzedawca”).

4. Sprzedawca prowadzi sprzedaż w Sklepie zgodnie z Regulaminem oraz przepisami powszechnie obowiązującego w Polsce prawa.
 


II. WYMAGANIA TECHNICZNE ZWIĄZANE Z KORZYSTANIEM ZE SKLEPU

1. Korzystanie ze Sklepu wymaga dostępu do urządzenia z dostępem do sieci Internet, z zainstalowaną najnowszą wersją przeglądarki internetowej typu Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Microsoft Edge lub Opera. Dokonywanie zakupów w Sklepie wymaga także aktywnego numeru telefonu komórkowego oraz konta poczty elektronicznej e-mail.
 


III. ZASADY DOKONYWANIA ZAKUPÓW W SKLEPIE

1. Zakupy w Sklepie mogą być dokonywane przez („Klienci”):

a. pełnoletnie osoby fizyczne, które mają pełną zdolność do czynności prawnych;
b. osoby fizyczne, które mają ograniczoną zdolność do czynności prawnych, ale działające na podstawie i w granicach zgody swoich przedstawicieli ustawowych;
c. osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, które mogą we własnym imieniu nabywać prawa oraz zaciągać zobowiązania.


2. Zamówienia w Sklepie można składać drogą elektroniczną po zarejestrowaniu i zalogowaniu do konta klienta w Sklepie albo bez rejestracji i logowania, po wskazaniu niezbędnych danych osobowych, kontaktowych i adresowych.

3. Zarejestrowanie konta klienta w Sklepie umożliwia między innymi przeglądanie historii i statusu złożonych zamówień, a także zarządzanie danymi osobowymi, kontaktowymi i adresowymi na potrzeby związane ze składaniem i obsługą zamówień.

4. W celu złożenia zamówienia należy:

a. dodać wybrany produkt lub produkty do koszyka (poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka” lub równoważnego), po uprzednim wyborze odpowiednich parametrów tego produktu lub produktów;
b. wskazać niezbędne dane osobowe, kontaktowe i adresowe lub zalogować się do konta klienta w Sklepie;
c. wybrać sposób dostawy oraz płatności;
d. potwierdzić akceptację Regulaminu poprzez zaznaczenie stosownego pola wyboru;
e. kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę” (lub równoważny).

5. Bezpośrednio przed złożeniem zamówienia wyświetlany jest jego łączny koszt wraz z podatkami, wyrażony w złotych, obejmujący ceny produktów oraz koszt dostawy, pomniejszony o ewentualny rabat wynikający z wykorzystania kodu rabatowego lub z obowiązywania promocji obejmujących produkty objęte zamówieniem.

6. Złożenie zamówienia w Sklepie nie jest jednoznaczne z zawarciem ze Sprzedawcą umowy sprzedaży, a stanowi jedynie przekazanie Sprzedawcy zapytania ofertowego dotyczącego produktów w liczbie, cenie oraz o parametrach wskazanych w zamówieniu.

7. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, Sprzedawca przesyła na wskazany w nim adres poczty elektronicznej e-mail potwierdzenie otrzymania zamówienia, które nie stanowi oświadczenia Sprzedawcy o przyjęciu oferty.

8. Sprzedawca przesyła na wskazany w zamówieniu adres poczty elektronicznej e-mail wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji albo odrzucenia zamówienia niezwłocznie, w terminie nieprzekraczającym 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Brak potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji w tym terminie jest jednoznaczny z odrzuceniem zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty, w wyniku którego pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zawierana jest umowa sprzedaży dotycząca tego zamówienia.

9. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 8 dotyczących formy i terminu, Sprzedawca może potwierdzać przyjęcie do realizacji poszczególnych części zamówienia. W takim przypadku każdorazowe potwierdzenie przyjęcia części zamówienia do realizacji stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty w zakresie obejmującym tę część zamówienia, w wyniku którego pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zawierana jest umowa sprzedaży dotycząca tej części zamówienia.
 

IV. PŁATNOŚĆ

1. Zamówienie złożone w Sklepie należy opłacić z góry (przedpłata) w pełnej kwocie, w terminie nieprzekraczającym 5 dni od dnia potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku nieopłacenia zamówienia w tym terminie, Sprzedawca może anulować zamówienie, w wyniku czego zawarta umowa sprzedaży dotycząca tego zamówienia ulegnie rozwiązaniu. Zamówienie uznaje się za opłacone w momencie zaksięgowania środków na rachunku bankowym Sprzedawcy albo potwierdzenia wpływu środków przez operatora płatności, a nie w momencie rozpoczęcia lub zlecenia płatności.

2. Zamówienie może zostać opłacone niezależnie od potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku, gdy Sprzedawca odrzuci uprzednio opłacone zamówienie, wpłacone środki zostaną zwrócone na rachunek bankowy, z którego została dokonana płatność, niezwłocznie, w terminie nieprzekraczającym 14 dni od dnia odrzucenia zamówienia.

3. Sprzedawca przyjmuje płatności poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach. Dostępne metody płatności (w tym: szybki przelew, płatność BLIK, płatność przy wykorzystaniu akceptowanej przez Sprzedawcę lub operatora płatności karty płatniczej, płatność przy wykorzystaniu portfela wirtualnego Apple Pay lub Google Pay, etc.) mogą się różnić w czasie, w zależności od warunków porozumień między Sprzedawcą a operatorem płatności, a także możliwości technicznych.

4. W przypadku braku możliwości opłacenia zamówienia za pośrednictwem zewnętrznego operatora lub operatorów płatności, na żądanie Klienta Sprzedawca umożliwi uregulowanie płatności poprzez dokonanie przelewu bezpośrednio na rachunek bankowy Sprzedawcy. W takim przypadku termin opłacenia zamówienia ulegnie odpowiedniemu wydłużeniu i będzie wynosić 5 dni od dnia przesłania przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej e-mail wskazany w zamówieniu informacji niezbędnych do dokonania płatności.

5. Szczegółowe warunki płatności zostały zawarte na stronie: https://blankwall.pl/pages/platnosci.


V. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej, Sprzedawca nada przesyłkę z zamówionymi produktami w terminie nieprzekraczającym:

a. 3 dni roboczych w przypadku produktów znajdujących się w magazynie Sprzedawcy;
b. 7 dni roboczych w przypadku produktów wytwarzanych na zamówienie.

2. O ile na stronie internetowej ze szczegółami produktu („Karta Produktu”) nie wskazano jednoznacznie, że znajduje się on w magazynie sprzedawcy, uznaje się, że produkt wytwarzany jest na zamówienie. Oznaczenia „Produkt dostępny” lub równoważne, niezawierające odniesienia do magazynu Sprzedawcy, dotyczą także produktów wytwarzanych na zamówienie.

3. Termin nadania przesyłki z zamówionymi produktami liczony jest od pierwszego dnia roboczego następującemu po dniu, w którym były spełnione oba z poniższych warunków:

a. Sprzedawca potwierdził przyjęcie zamówienia do realizacji oraz
b. zamówienie zostało opłacone w pełnej kwocie.

4. W przypadku zamówienia obejmującego produkty, dla których przewidziano różne terminy nadania, przesyłka zostanie nadana w terminie określonym dla produktu, dla którego zastrzeżono termin najdłuższy.

5. W wyjątkowych sytuacjach, termin nadania zamówionych produktów wytwarzanych na zamówienie może ulec wydłużeniu ze względu na ograniczenia w dostępności zasobów niezbędnych do produkcji. W takiej sytuacji Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej e-mail wskazany w zamówieniu informację o możliwym wydłużeniu terminu realizacji zamówienia, jednocześnie proponując alternatywne rozwiązania (na przykład podział zamówienia i szybsze nadanie części produktów albo anulowanie zamówienia w całości lub części).
 


VI. DOSTAWA

1. Sprzedawca realizuje dostawy produktów wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Dostawy zamówionych produktów realizowane są za pośrednictwem zewnętrznych firm kurierskich.

3. W zależności od parametrów produktów objętych zamówieniem, dostępne opcje dostawy obejmują doręczenie na wskazany w zamówieniu adres, do wybranego automatu paczkowego lub punktu odbioru.

4. Informacje dotyczące kosztów dostawy produktu są wyświetlane w Karcie Produktu.

5. Sprzedawca może udostępnić możliwość odbioru osobistego zamówionych produktów we wskazanej lokalizacji. W przypadku odbioru osobistego Sprzedawca może żądać od osoby odbierającej zamówienie okazania dowodu potwierdzającego tożsamość w celu ustalenia zgodności jej danych z danymi wskazanymi w zamówieniu.

6. Szczegółowe warunki dostaw zostały zawarte na stronie: https://blankwall.pl/pages/dostawa.
 

VII. INFORMOWANIE O STATUSIE ZAMÓWIENIA

1. Sprzedawca na bieżąco przesyła na adres poczty elektronicznej e-mail wskazany w zamówieniu kluczowe informacje związane z realizacją tego zamówienia, w szczególności dotyczące zmian statusu realizacji zamówienia.
 


VIII. EWIDENCJA SPRZEDAŻY

1. Sprzedawca ewidencjonuje sprzedaż prowadzoną w Sklepie zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami, wystawiając fakturę z każdej sprzedaży.

2. Faktura będzie wydawana Klientowi przez Sprzedawcę w postaci elektronicznej, poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej e-mail wskazany w zamówieniu. Akceptacja Regulaminu jest równoznaczna z wyrażeniem przez Klienta zgody na taki sposób wydawania faktury.

 
IX. KARTA PRODUKTU

1. Karta Produktu prezentuje wizualizacje produktu, jego opis uwzględniający kluczowe parametry oraz cenę w złotych uwzględniającą podatek od towarów i usług (VAT).

2. W przypadku niektórych produktów możliwy jest wybór parametrów takich jak między innymi rozmiar lub obramowanie.

3. Wyświetlane wizualizacje produktu mają charakter poglądowy i mogą nie odzwierciedlać w pełni wszystkich rzeczywistych cech produktu, w tym w szczególności jego proporcji, właściwości materiałowych oraz kolorystyki, których odwzorowanie może być różne w zależności od parametrów technicznych wykorzystywanego urządzenia i jego konfiguracji. Niniejsze postanowienie nie ogranicza odpowiedzialności Sprzedawcy względem kupujących będących Konsumentami.

4. Szczegółowe parametry produktu są przedstawiane w jego opisie.

5. Sprzedawca przedstawia także w Karcie Produktu w wyraźny sposób jasne, czytelne i dostępne przed złożeniem zamówienia informacje o ograniczeniach dotyczących dostarczania produktu oraz akceptowanych sposobach płatności.

6. Informacje przedstawiane na Karcie Produktu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 kodeksu cywilnego.
 


X. OGRANICZENIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ

1. Sprzedawca nie prowadzi w Sklepie sprzedaży hurtowej ani sprzedaży w celu dalszej odsprzedaży.

2. Sprzedawca może anulować zamówienie lub zamówienia, które ze względu na liczbę objętych nimi produktów lub częstotliwość zamówień dla jednego klienta wskazują na zakup hurtowy lub zakup w celu dalszej odsprzedaży, albo może uzależnić potwierdzenie przyjęcia zamówienia lub zamówień do realizacji od uzgodnienia z zamawiającym indywidualnych warunków.
 

XI. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

1. Anulowanie zamówienia jest możliwe najpóźniej do momentu potwierdzenia przez Sprzedawcę jego przyjęcia do realizacji. Anulowania zamówienia można dokonać poprzez przesłanie stosownego oświadczenia na adres poczty elektronicznej e-mail Sprzedawcy: pomoc@blankwall.pl.
 


XII. ODSTĄPIENIE PRZEZ KONSUMENTA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

1. Niezależnie od postanowień Regulaminu odnoszących się do anulowania zamówienia, Konsumentowi przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odbioru towaru prawo odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w Sklepie bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:

a. dodatkowych kosztów wynikających z wybrania przez Konsumenta innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowanego przez Sprzedawcę;
b. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (w tym w szczególności kosztów opakowania, zabezpieczenia oraz nadania); Konsument ponosi w całości bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

2. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument powinien na swój koszt zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Dla zachowania terminu wystarczy, że Konsument odeśle towar przed upływem terminu. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia przesyłki wysłanej za pobraniem.

3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

4. Sprzedawca zwróci wszystkie dokonane przez Konsumenta płatności (w tym koszty dostarczenia przez Sprzedawcę towaru Konsumentowi) niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Zwrot środków zostanie dokonany przez Sprzedawcę przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został użyty przez Konsumenta przy składaniu zamówienia. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

5. Konsument powinien wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz zwracany towar na adres Sprzedawcy: OMC Sidereal sp. z o.o., ul. Iwonicka 21, 02-924 Warszawa, Polska.

6. Konsument może złożyć Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, pod adresem poczty elektronicznej e-mail Sprzedawcy: pomoc@blankwall.pl. Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego drogą elektroniczną.

7. Sprzedawca udostępnia na stronie internetowej Sklepu wzór formularza oświadczenia o odstąpienia od umowy, z którego może skorzystać Konsument. Skorzystanie przez Konsumenta z tego wzoru formularza nie jest obowiązkowe.

8. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta ta przestaje wiązać.

9. Produkty oferowane w Sklepie nie są objęte wyłączeniami prawa odstąpienia przez Konsumenta od umowy zawartej na odległość.

10. Sprzedawca udostępnia informacje dotyczące zwrotów, w tym informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz link do formularza, o którym mowa w ust. 7 powyżej, na stronie: https://blankwall.pl/pages/zwroty.
 


XIII. USŁUGI POSPRZEDAŻNE I GWARANCJA

1. Sprzedawca nie oferuje usług posprzedażnych.

2. Produkty oferowane przez Sprzedawcę nie są objęte dodatkową gwarancją producenta. Nie ogranicza to odpowiedzialności Sprzedawcy w sposób przewidziany przez prawo za ich zgodność z umową.
 


XIV. REKLAMACJE

1. Sprzedawca ponosi w sposób przewidziany przez prawo odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia oraz ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. Sprzedawca nie określa dłuższego terminu przydatności do użycia oferowanego w Sklepie towaru.

2. W przypadku niezgodności towaru z umową, Konsument może, z zastrzeżeniem ust. 1 powyżej, zgłosić reklamację żądając naprawy lub wymiany tego towaru.

3. Konsument może składać reklamacje w dowolnej formie, przy czym Sprzedawca rekomenduje ze względów dowodowych złożenie reklamacji:

a. drogą pocztową, pod adresem korespondencyjnym OMC Sidereal sp. z o.o.: ul. Iwonicka 21, 02-924 Warszawa, Polska lub;
b. drogą elektroniczną, pod adresem poczty elektronicznej e-mail Sprzedawcy: pomoc@blankwall.pl.

4. Konsument może złożyć reklamację przy wykorzstania wzoru formularza reklamacji, który Sprzedawca udostępnia na stronie: https://blankwall.pl/pages/reklamacje.

5. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, przekazując ją Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.

6. Składając reklamację, Konsument ma obowiązek udostępnić Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbierze towar od Konsumenta na własny koszt, a także poniesie koszty naprawy lub wymiany towaru.

7. W przypadku uznania reklamacji Konsumenta, Sprzedawca zgodnie z żądaniem Konsumenta, w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta dokona naprawy lub wymiany towaru. Jeżeli doprowadzenie towaru do zgodności z umową w wybrany przez Konsumenta sposób nie będzie możliwe lub wymagałoby poniesienia przez Sprzedawcę nadmiernych kosztów, Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie płatności dokonane w związku z reklamowanym towarem (w tym koszty dostarczenia przez Sprzedawcę towaru) niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia uznania reklamacji. Zwrot środków zostanie dokonany przy użyciu takiego samego zapłaty, jaki został przez użyty przez Konsumenta przy składaniu zamówienia reklamowanego towaru.

8. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, na przykład poprzez złożenie skargi za pośrednictwem europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR) dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

9. Sprzedawca udostępnia informacje dotyczące przewidzianej przez prawo odpowiedzialności Sprzedawcy za zgodność świadczenia z umową, stosowanej przez Sprzedawcę procedurze rozpatrywania reklamacji, a także możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur na stronie: https://blankwall.pl/pages/reklamacje.

10. W przypadku Klientów niebędących Konsumentami obowiązują następujące ograniczenia dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy za brak zgodności towaru z umową, a także sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. odpowiedzialność Sprzedawcy ogranicza się do żądania usunięcia wady przez Klienta niebędącego Konsumentem, przy czym Sprzedawca może wedle swojego uznania zdecydować o usunięciu wady, wymianie towaru na wolny od wad lub zwrotu ceny zapłaconej za towar;
b. odpowiedzialność Sprzedawcy za szkody wyrządzone Klientowi niebędącemu Konsumentem ogranicza się do kwoty zapłaconej Sprzedawcy za reklamowany towar;
c. Klient niebędący Konsumentem powinien złożyć reklamację w sposób określony w ust. 3 powyżej.
 

XV. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

1. Sprzedawca udostępnia możliwość szybkiego i efektywnego kontaktu:

a. drogą telefoniczną, w dni robocze w godzinach 08:00-18:00 (czas środkowoeuropejski CET), pod numerem telefonu: +48 +48 22 858 78 78 (koszt jak za zwykłe połączenie telefoniczne zgodnie z cennikiem telefonicznym operatora telekomunikacyjnego);
b. drogą elektroniczną, pod adresem poczty elektronicznej e-mail: pomoc@blankwall.pl;
c. drogą pocztową, pod adresem korespondencyjnym: Iwonicka 21, 02-924 Warszawa, Polska.


 
XVI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Rejestracja i korzystanie z konta w Sklepie, składanie zamówień oraz dokonywanie innych, powiązanych z nimi czynności, może wymagać wskazania danych. W takim przypadku, Administratorem tych danych osobowych jest Sprzedawca.

2. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte na stronie: https://blankwall.pl/pages/polityka-prywatnosci-blankwall.
 


XVII. ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

1. Sprzedawca będzie dążyć do polubownego rozwiązywania wszelkich sporów z Klientami.

2. Konsument może skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej świadczonej przez rzeczników konsumentów oraz innych form pomocy, w tym między innymi wskazywanych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na stronie: https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow.

3. Sprzedawca informuje o możliwości pozasądowego rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń i rozwiązywania sporów za pośrednictwem europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR) dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

4. Spory z Klientami niebędącymi Konsumentami będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo ze względu na adres siedziby Sprzedawcy.
 


XVIII. ZMIANY REGULAMINU

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów, takich jak konieczność zapewnienia zgodności Regulaminu z prawem lub zaleceniami, wytycznymi, nakazami, postanowieniami czy decyzjami uprawnionych organów władzy, konieczność dostosowania Regulaminu do zmian w sposobie funkcjonowania Sklepu, konieczność usunięcia ewentualnych błędów, niejasności lub omyłek pisarskich w Regulaminie, a także w celu poprawy jakości obsługi oraz ochrony praw Klientów.

2. Z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa, zmiany w Regulaminie wejdą w życie nie wcześniej niż w terminie 7 dni od dnia poinformowania o nich na stronie internetowej Sklepu oraz, w przypadku użytkowników konta klienta w Sklepie, za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.

3. Z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa, zmiany w Regulaminie nie będą wpływać na zamówienia złożone przed wejściem w życie tych zmian.

4. Regulamin w obecnym brzmieniu obowiązuje od dnia 24 października 2024 roku.

Szukaj

Back to top

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty

Kupuj teraz